Datorer i varje hörn

Har donat med de små barnens dator. Formatterat och installerat Windows  XP. Det är en gammal ångmaskin till dator så det blir lite seeeegt men det blir ialla fall lite lättare att administrera. Och barnen har väl inte bråttom nånstans vad jag vet. I datorn satt ett gammalt Righteous Orchid 3dfx kort, men det skrotade jag för jag kunde för mitt liv inte hitta drivrutiner någonstans på hela vida nätet. Det är som om kortet aldrig funnits. Så det gick bort.

Men i vilket fall som helst så har barnen en egen dator. Så nu har vi 4 datorer i hemmet. Snart dags att katterna får en också.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Ajdå - skrota ett gammalt 3dfx-kort. Tråkigt :(

Jag är dock övertygad om att du kan hitta drivisar till detta grafikkortet på http://falconfly.de/ - han har drivrutiner för alla 3dfx-kort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback