Elfsborgsdagen

Så har vi varit i djurparken idag på Elfsborgsdagen. Vi ställde oss alla i snälla rader för att få våra lagfoton underskrivna av spelarna, barnen målades i ansiktes av äldsta dottern som jobbade med det idag, vi drack dricka och kaffe och hade det riktigt trevligt. Det där med djuren kom lite i skymundan när det fanns spelare att titta på. Vi köpte lite Elfsborgsprylar med, lite nyckelband och sånt. Min yngste son var så glad för att han fått nästan alla spelares autografer på sin Elfsborgströja. Kots sagt en väldigt trevlig liten utflykt. Det enda som störde var alla dessa getingar, mängder med dem, precis överallt. Jag såg en stackars liten tös som fick ett stick på handen och det kan jag lova att det blev ljud på det barnet. Getingarna flög runt, runt, och som sagt var de precis överallt. Överallt. Det enda som var bra med dem var väl den gulsvarta färgen. Men det var också det enda.

Yngsta dottern med moderätt hjärta i ansiktet
24242-106

Min yngsta son med Elfsborg på kind

24242-105

Dinsoarurier eller en jättesnopp?
24242-104

yngsta sonen i klättertagen
24242-103

dito

24242-102

det är allvar det här.. fatta!
24242-101

nymålad av storasyrran
24242-100

det var låååånga köer för autografer
24242-99

djur i bur?
24242-98

som sagt, långa köer
24242-97

jag kan flyga, jag är inte rädd
24242-96





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback