Jävla typer

Jag är sur. Sur som satan. Igår kväll ramlade det ner, helt oväntat, ett papper genom brevlådan. Det var National front eller vad fan de nu heter som skräpade ner i mitt hem med ett valblad. I bladet kunde man läsa en massa svammel om att bevara det svenska svenskt och allt vad fan det nu var. Det påstods bland annat att det vanligaste namnet i Sverige är Muhammed?  DYNGA! JAg kan gå med på att de får ställa upp i fria val, men de behöver väl inte gödsla min hallmatta. Jag slängde bladet fort som bara den men det retade mig hela kvällen att jag inte råkade öppna dörren när bladet lades i min brevlåda. För så skulle jag ju kunna se yrhjärnan som ställer upp på att skita ner brevlådorna på detta sättet. Man vill ju gärna se hur en männsiska utan något som helst förstånd ser ut.

USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback