Min träningsblogg.

Jag skall starta en träningsblogg. Där kommer jag skriva om hur jag motionerar. Som idag till exempel. Då har jag redan gått omkring lite i lägenheten. Bara en sån sak. Sen har jag rökt tre ciggaretter. Och det tar på krafterna vill jag mena. På stereon låter jag DMX spela och musicera. Och när han ylar så höjer det min puls automatiskt. Senare tänker jag gå ner till bilen. Det inbegriper även lite trappklättring. Inte så illa. Jag misstänker att när jag ramlar i sänge i kväll kommer jag att ha gått flera hundra meter, knytit mina skor och kanske även råkat ha hoppa på stället när jag blir jagad av nån elak geting. Det där med motion är ju viktigt. Att hålla sig i form. Att inte slappa till sig.

Det är sånt jag ska skriva om i min träningsblogg. Jojomensan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback