Mitt stressade jag

Den här dagen började alldeles snett. Först var jag trött, sen blev jag arg, sen blev jag manisk, sen snäste jag åt hulda hustrun, sen fick vi prata om det ett tag, sen fick jag ett ångestanfall.

24242-85


Sitter och tänker på hur gott det skulle vara att ta moppen och bara åka lite. Men den har äldsta sonen och det vet ingen när han dyker upp. Solen skiner och det är rätt varmt ute så det skulle passa. Köra av sig lite tryck. För just nu är jag som en tryckkokare utan ventil så på nått sätt måste jag bli av med det.

Såhär skojsigt hade vi det häromdagen i alla fall med mopeden. Den har blivit ett familjeprojekt. Hulda Hustrun styr och yngsta sonen är över sig av lycka.

24242-87


24242-86

Och ja, vi gav oss absolut inte ut i trafiken. Korkar är man väl inte.


Tja, än så länge har jag varken moppe eller bil hemma eftersom Hulda Hustrun begav sig ut på äventyr för en stund sen. Så jag får hitta på något annat för att stressa av min oroliga själ. Ett bad kanske? Tja, det blir vad det blir. Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback