Mitt värkande jag

Ajajaj. Jag har ont i händerna. Först kunde jag för mitt liv inte förstå varför. Sen kom jag på att det måste vara efter mopedåkandet i går. Det kostar på en stackars gubbe som skall puttra vida kring att sköta koppling och gas. Inte hade jag en aning om att man kan få träningsvärk i händerna. Mycket skall man vara med om.

Sitter och dricker thé som jag bryggt i vår nya thékokare. Så djäkla praktiskt. Man får en liter färdigbryggt thé på en gång. Bara att hälla och dricka. Natten har varit mardrömsfri. För en gång skull. Kanske sov jag lite djupare och lugnare eftersom gårdagen var så hektisk och händelserik. Jaja, spelar ingen roll, gott sov jag i alla fall. Så, rättning i leden. Dagen har börjat för tusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback