På väg till soffan

Sådär. Äntligen var kvällen kommen så man kan gå och lägga sig med gott samvete. Alvedonen verkade lite så nu dunkar huvudet bara i mono istället för i stereo som det gjorde innan. Tagit mina sömntabletter. Tänkte att det skulle hjälpa mig att slappna av lite. Och somna förstås. Har bara kramsnus hemma, äldsta dottern köpte fel en gång, och jag som bara inte kommer överens med den svarta sörjan. Men jag har lyckats pilla ihop en jättebamsing till prilla som ligger väl förankrad under läppen. Det borde göra mig mätt på nikotin i flera månader.

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan och läsa lite i Aftonbladet. Alltid kul att se vad som händer i världen. Papperstidningen är ju inte lika skabrös som internetupplagan. Kultursidorna är inte alls dåliga och ledaren brukar vara av intresse. Jaja. Nog om det. Soffan var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback