Panikattack, som på beställning

Så, efter några timmar av oerhörd spänning så kom panikattacken som på en beställning. Jag hivade i mig min medicin direkt när jag började känna av det så efter en 20 minuter började det lugna ner sig. Så nu är jag som en urvriden disktrasa. Man kan lugnt säg att jag har ett omvälvande liv. Ena stunden är jag i fronten och slåss mot min ademoner, andra stunde är jag trött, slö och helt avslappnad. det verkar ändå som om Effexorn funkar för attackerna är kortare och de inträffar med gelsare intevaller. Förutom de här senaste dagarna. Tror jag skall passa på att gå och lägga mig i badet, nu när jag ändå är lite avslappnad.

Det tar på den late att vara panikångester. Tro mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback