Tänk först,agera sen. Om jag bara kunde lära mig.

Ett gammalt x har förlovat sig. Så bra tänkte jag när jag läste annonsen i morgonblaskan. Kul för henne att hon också har hittat rätt i denna snåriga värld. Sen tänkte jag inte så mycket på det förrän jag började lura på om man skulle skicka nått grattis eller inte. Det var ju över tre år sedan vi hade nått ihop överhuvudtaget. Men jag lockades över hur många vuxenpoäng man kan skrapa ihop på en sån sak. Så jag slog upp hennes mobilnrummer på Eniro och slängde iväg ett "GRATTIS". Fast så här i efterhand. Så djävla onödigt. Vad skulle det vara bra för? Att man aldrig kan tänka först. Varför gratulera en männska man inte sett på tre år överhuvdtaget? Jaja, gjort är gjort. Och några vuxenpoäng fick jag ju. För det är ju skönt moget att gratulera sina x till deras nya amorösa erövringar. Tycker jag ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback