Tension

Vaknade spänd som en, ja jag vet inte vad. Drömde en mycket märklig dröm där det hela gick ut på att jag var jagad. Igen. Varenda evig natt den sista tiden har jag drömt obehagliga drömmar. Så jag fick börja dagen med att föröka spänna av lite. Man vill ju inte knalla omkring med axlarna i höjd med öronen. Det ser så ytterst märkligt ut. Idag står det lite småsaker på schemat. Det skall inhandlas ett stycke avgasrörsdel, det skall åkas till veterinären med katten. Som tur är så får vi låna svågerns bil en stund på eftermiddagen. annars vet jag inte hur vi skulle lösa just veterinärbesöket. Sen skall jag föröka hosta igång den gamla datorn vi fick av svärmor till yngsta barnen. Det är en gammal PII, 333mhz så banen kan spela lite enklare spel p åden. Men den är förtillfället full av virus så det blri till att fixa lite med den. Måste till att börja med leta upp en gammal Windows 98 skiva, eller Windows ME för jag tror inte åbäket orkar driva Windows Xp. Vette tusan om inte datorn drivs av en ångmotor.

Tja, bara att tagga upp sig och sörpla i sig morgonkaffet då. För här blir det åka av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback