Vad gör vi nu då?

Suttit på balkongen och rökt, det var rätt varmt och gott där.

24242-95


Äntligen har vi hämtat tvn från stugan, så nu kan vi återigen se på tv i vårt sovrum
24242-94

yngsta dottern sitter i kaosrummet hetl oberörd och leker
24242-93

yngsta sonen sitter framför datorn
24242-92

jag då, tja, som sagt, jag röker
24242-91

på balkongen har jag min rökkompis
24242-90

när man ser det såhär är rökning rätt äckligt egentligen
24242-89

Hulda Hustrun då, och älldsta sonen och äldsta dottern? Tja Hustru och dotter är på väg med bil till dotterns inspark. Sonen åkte iväg för att repa med bandet. Min dotter är på ungdomsgården och min yngsta son hos sin ömma moder.

Så ni ser. Full fart i hemmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback