All grown up?

Jösses, nyss kände jag mig sådär vuxen igen. Det var när jag knatade förbi det gemensamma toalettbordet som det slog mig. Jag har flera olika aftershaver att välja mellan. Rätt doft till rätt sak liksom. Och det måste ju vara bra vuxenpoäng på en sån sak. Eller. Att jag sedan har scalpmoisturaiser (eller vad det nu kan tänkas heta) och hårgele för tunt eller falnande hår (nope, inga kala fläckar än, men förvisso glesnande)gör ju det hela ännu bättre. Rena paradiset för vuxenpoäng-letare. Lägg sedan till en rakapparet med en stor klump till som man skall använda till att ladda och rengöra rakapparaten så är jag i hamn.

Jag börjar verkligen bli vuxen. Nu skall jag bara sluta tänka så infaltilt oxå. Men det borde gå av bara farten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback