Skuttiga Skalman och hans bröder

Hm, det där med att vända på dygnet tycks vara en trend. Hos mig. Vänt på det mesta. Sånt som jag har tid med nu när jag tillhör dagdrivarnas kompani. Allt är upp och ner. På någe sätt liksom... krångligt. Det är lättare när man har tider att passa. Då är man ju fullt upptagen med att göra just det. Passa tider alltså. Nu har jag inga tider alls att passa. Eller tider överhuvudtaget.

Fan jag behöver en mat & sov klocka. En sån som Skalman har. Lever han än förresten? Good Ol' Skalman. "Skalle" som vi i kamratkretsen kallade honom.

Nu ljög jag. har aldrig känt Skalman. Men jag har hälsat på Lille Skutt. På håll. Vet inte om han såg mig. För han är en "han" eller?

Borde sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback