Att vända på dygnet

Jag är rädd att jag har vänt på dygnet lite medan jag var sjuk. Eller lite och lite, rätt mycket faktiskt. Idag gick jag upp vid 16 tiden. Dramck mitt morgon kaffe vid halv 5 på eftermiddagen. Det känns ju; sådär. Det bli rliksom som om hela dagen bara försvinner liksom. Man äter lite, går på dass, läser dagens tidning, så vips så är det dags att sova igen. Sen ligger man och roterar som en propeller i sängen och föröker somna innan man slutligen faller i drömlös dvala frammåt 05.30 tiden. Helt uppåt väggarna. Så, nu gäller det att vända tillbaka det där. Som tur är så är det rätt ruggigt väder ute med stengrå skyar och "endast" en 20-25 grader så det käönns inte fullt så hopplöst att ha  sovit bort hela dagen. Men i morgon skall det visst vara fint väder igen så där ska jag försöka knata upp på morgonen.

För nån djäkla ordning skall det väl vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback