En riktigt bra dag.

Det är varmt idag. Jättevarmt. 32 grader i skuggan. Det är varmt det. Vi har tillbringat den mesta tiden på stranden och i trädgården i stugan. Jag som en strandad val på ett täcke på gräset med katten bredvid mig och en god bok att läsa. Precis sådär som man drömmer om att sommaren skall vara när man sitter och huttrar i november. I skuggan fann jag en mild bris och där låg jag så bra man bara kan. Väl hemma så åt vi chokladpudding i sådana mängder att jag nu brottas med ett lätt illamående. Vi passade också på att beställa biljetterna till Torpaspelen som jag, Hulda Hustrun, min yngsta son och min dotter skall gå på på fredag. Nu väntar snart Miss Marple på tv, en äkta, Engelsk deckare.

Fan trot om inte detta är en av de där perfekta dagarna som bara inträffar då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback