På fyllan

Aftonbladet: Gibson skrek och svor vid gripandet

Ännu en stackare som gjort bort sig. Igen. Det är så lätt att glömma att broder alkohol är giftig, livsfarlig och framförallt berusande. Man gör, säger, tänker dumma, dumma saker. Jag och många med mig kan bara arbeta varje dag för att jag, vi, redan gjort den sista dumma fyllegrejen. För det spelar ingen roll hur mycket pengar du har i fickan eller vilken bil du kör. På fyllan gör man 100% bort sig. Det bara är så. Det kan liksom inte bli bra. Sen handlar det bara om gradering på själva fiaskot. Har man tur gör man bara bort sig för sina vänner. Har man otur så gör man bort sig för hela världen. Jag föredrar att inte göra bort mig alls. I alla fall vill jag vara nykter när jag gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback