Sova, sova, sova

Sådär ja. Då var man frisk igen då. Upp och iväg bara. Full fart. Fast jag har sovit otroligt mycket de sista dygnen. Men det kanske var vad som behövdes. I torsdags var vi på Alidebergsbadet med barnen. Där låg jag och skvalpade en stund bland barn, föräldrar, kolapapper och bananskal. Det var minst sagt fullsatt eftersom det var en varm och solig dag. Efter det äventryret så begav vi oss till stan för att avnjuta ännu en torsdagskväll, denna gång var det Linda Bengtzing som stod för underhållningen.  Så efter allt detta sov jag som en stock ända till 17.00 igår eftermiddag. Till min förvåning så sov jag gott även senare på kvällen ändå till nyss. Så sömnproblem har jag inte ialla fall.

Nu är det kaffe och cigg som gäller. För nu vill jag vara med i livet jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback