MIDSOMMAR!

Midsommar. Redan? Det var ju nyss julafton ju. Jag fattar inte vart tiden springer iväg. Det går bara fortare och fortare. Men nu är det tid att njuta och hylla sommaren. Vårt enda äkta nationalfirande, sen kan man försöka lansera 6 juni som nationaldag bäst man vill. Visserligen regnar det ute, men i våra hjärtan är det solsken. Midsommaren skall såklart firas i vår underbara lilla stuga. Jag och Hulda Hustrun skall tillbringa dagen och kvällen tillsammans med svågern och hans familj. Äta gott, dricka gott och ha det alldeles underbart.


Så till er alla bjuder jag mina bästa välönskningar och hoppas på att ni får en skön, glad, rolig, solig och helt enkelt strålande midsommarafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback