Mr Sandman

Var nere i stugan för att fixa och dona lite medan Hulda Hustrun åkte ut till yngsta dottern som fyller 4 idag. När jag väl kommit ner till stugan så skulle jag bara lägga mig bredivd katten o sängen och gosa lite med det stackars djuret. 3 timmar senare vaknade jag. Och jag som bara skulle vila öna ögat lite bara. Har ju hur mycket som helst att göra i stugan. Rabatter som skall rensas, sten som skall bäras, förråd som skall städas och göras iordning, dörrar som skall målas, blommor som skall vattnas. Jaja, ingen idé att göra det idag som går att skjuta upp till morgondagen. Det hinner jag nog med att få färdigt.

Men nu är det en massa som skall göras inför morgondagens examensbaluns. Ska bara vila mig lite före jag börjar. Bara lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback