11 pers i en 5:a!

Ok. Vi är 11 personer här hemma nu. Förutom de 2 vuxna och 6 barn som vår familj består av är det en kusin till Hulda Hustruns barn, äldsta dotterns pojkvän och min äldsta sons kompis. Det låter från varje hörn. Barnskrik, tv appareter, ljudet av en elgitarr och en bas från äldsta sonens rum. Att det sedan bli ett allt högre brus i skallen på mig hjälper inte till.

Så, jag följer recept 1; en sobril och så går jag o lägger mig. För detta är lite mer än jag pallar. Jag älskar mina barn, jag dyrkar min fru. Men mina stackars nerver. Inte undra p å att man blir nervklen. Som vanligt är det min Hulda Hustru som får styra upp det hela. Tack till den gode och vänliga gud som gav mig henne.

11 pers ien 5:a, säger bara 11 pers i en 5:a!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback