Fu*k O'*f

Ställt in mig på autopilot, minsta möjliga ansträngning. Fått ett raseriutbrott och misshandlat min kudde. Kändes gott att döda dun. Så, från nu, gäller att klara sig fram till påtorsdag, då ännu ett stort "inget" kommer ske. Varför ens tro att det kommer bli någon skillnad? Känns som om man drunknar och folk står på strande och tittar, de ropar och pekar på livbojen. "kom upp till stranden och hämta din livboj". Ingen gör ens en ansträngning att slänga ut bojen till mig där jag sakta, sakta dör. Att hämta bojen har blivit mitt eget uppdrag. Men jag har ju fullt upp med att drunkna.

Säger som min äldste son. lite internationellt sådär, brukar säga allt som oftast "fuck You, fuck off and leave me be asshole. I fucking hate You!"

Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback