Letargi

Jag håller på att bli galen. Jag letar efter den lilla fästmojjen man skruvar fast på kameran och sedan använder för att fästa kameran i kamerastativet. Den är bara helt borta. Just nu har jag bara en dyr kamera och ett dyrt stativ, men jag kan inte sätta fast kameran på stativet. Kanske kunde det funka med silvertejp. men det blir inte så smidigt precis. Att leta efter något i vår uppochner vända lägenhet är som att leta efter en flatslus på en åker. Det ligger grejor precis överallt. I hallen står två handfat, två toastolar och två duschsett, alla i sina original kartonger. Det står högar med kakel och klinkers. Plus allt som vi var tvugna att plocka upp från källaren eftersom de såklart skulle in där med och rota bland rören. Plus allt som jag hade i min skrubb, den som nu skall återfå sin status som toalett. Allt huller om buller. Lägg sedan till en tjock lager betongdamm över det mesta så börjar ni nog förstå.

Snyft, jag som så gärna ville hitta fästmojjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback