Nu e de klippt.

Min hulda Hustru och jag har flera gånger varit rörande överens om viktiga saker utan att vi diskuterat det tidigare. Det värsta var när jag knatade in på Claes Olsson och skulle köpa batterier. När jag väl gick omkring där så stoppade jag på mig en frisörsax. För en sån tyckte jag att vi behövde. Precis när jag stod bland batterierna ringde Hulda Hustrun nere från bilen där hon väntade med barnen. Hon bad mig att köpa en, just det, en frisörsax, för det hade hon för sig att de hade på Claes Olsson. Vi hade inte överhuvudtaget pratat om att inhandla något som helst frisörverktyg. Hur det kom sig att vi tänkte precis samma tanke samtidigt? Ja inte vet jag. Men kärlek kan visa sig på många sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback