Avundsjukans röst?

Aftonbladet: Det känns om att de varit minst dåliga i år

"– Kul för dom att vinna någon gång också. Annars bryr jag mig inte särskilt när det inte är vi som vinner. Men Elfsborg är värdiga mästare, de har legat i täten nästan hela tiden. Det känns som de varit minst dåliga i år" Tommy Jacobson – ordförande i Djurgården Fotboll AB

Så vresigt. Nu vill man alltså förklara Elfsborgs framgång med att hela ligan var dålig i år. Är det så svårt för de stora lagen att lilla Borås knäppte dem på näsan och vann Allsvenskan?

Nä, sådana tjurskallar vill vi inte ha.

Kommentarer
Postat av: Helena N:

Tro mig, dom där kommentarerna kommer alltid att existera. Jag har hört dom också. Kul att du var på matchen!

2006-11-07 @ 08:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback