Guldvittring

Sådär ja. Uppe och igång. Eller uppe i alla fall. Helt klart har jag drabbats av fotbollsneuros. Matchen är i morgon men jag är redan rejält nervös. Ska vi få ett fotbollsguld till Borås? Man kan ju inte annat än drömma om det. Riktigt, riktigt nervös är jag. Vinst i morgon för Elfsborg och hela staden kan jubla. Det är inte lite snack om den matchen i stan. Verkar som om alla har förenats i ett enda stort guldrus. Hua om det inte går vägen. Inget är ju faktiskt klart än. Tänk om det bara blir ett pyttigt silver? Jag vågar knappt tänka på det. Allt annat än vinst är liksom uteslutet.

Nä, nu får jag släppa det lite. Det är ju faktiskt inte förrän i morgon matchen spelas. Fram till dess får jag väl kedjeröka och ägna timmarna åt avslappningsövningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback