Allas vår gubbsjuka Lundell

Aftonbladet: Exfrun rasar mot Ulf Lundell

Är det inte lite synd om Lundell trots allt? Att ha så svårt för att acceptera att åren går liksom. För det kan väl, trots att kärleken ibland tar sig märkliga uttryck, inte vara en slump att karlsloken ständigt omger sig med kvinnor som är hälften så gamla som han själv? Är han verkligen så kissnödig? Tänk att vara de gubbsjuka männens omslagspojke. Det kan inte vara lätt. Jag inser ju att en vacker kvinna är en vacker kvinna oavsett vad min egna ålder är. Damerna blir ju inte fula bara för att jag själv är äldre. Men till att därifrån ha ett förhållande med dem är ju steget rätt stort. Jag växte upp med en äldre far och jag kan då säga att det sällan var kul att farsan ibland var lika gammal som mina kompisars farfäder.

Undrar vad han är rädd för? Sitt egna åldrande och förfall eller att kvinnorna skall vara honom jämlik? Stackars, stackars Lundell. En pojke i en mans kropp.



Kommentarer
Postat av: Anonymous

Nej, jag tycker inte att det är synd om Lundell. Det finns säkert många på vår jord som det är mer synd om.
Vad som styr våra val av partner är oerhört svårt att förklara. Det är ju dessutom val som två människor gör, vilket gör processen ännu svårare att förklara.
Jag antar att Ulf Lundell liksom i stort sett alla människor har en skräck/rädsla inför döden.
Men ett tips; fundera på det här frågorna själv en stund. Det kan säkert vara nyttigt.

2006-10-18 @ 13:06:05
Postat av: Trolda

Men bra musik gör han....:)

Trolda - älskar musik!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback