Att sova bort en halv dag

Sovit bort hela eftermidagen. Inte så bra :-( Nu blir det nog lite knepigt att somna i kväll. Fast det var skönt att sova, det var det. Fast är det händer att man sover bort en ansenlig tid av dagen brukar i alla fall jag få lite panik. Ska man sova bort livet liksom.

I morgon är en såndår fullfart dag som jag genomgår några gånger per år. Hulda Hustun ska gå på cabaret på kvällen. Blir nog trevligt at komma ut i verkligheten ett tag.Sen kan jag ju bara hoppas att den nedåtgående spiral som påbörjat i mitt inre håller ångesten. Det funkar ju mycket bättre nu änför några veckor sedan. Jag är inte frisk men inte heller mogen för att bli inlåst på psyket.Så vi får de hur det funkar när jag nu väl skall utanför lägenheten.

Före utgången skall jag till psyk så att de får se att jag mår bättre. För bättre mår jag. Jätemycket bättre.Sen kan man ju alltid drömma om att sjukdomen i sig skulle kunna gå att få väck ur min kropp

Tj, nä nu är det läggdags. Igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback