Kapten morgonrock

Det verkar hetl omöjligt att komma ur morgonrocken och in i lite riktiga kläder. Jag sitter framför datorn, går ut på balkongen och rökar elelr bara knatar omkring lite allmänt i lägenheten. Hela tiden i min morgonrock. Lite som Hugh Heffner fast utan pengarna eller brudarna. Eller som Falköga i M*A*S*H. Fast det blir liksom inte lika häftigt när jag glider omkring i min rock. Mest bara märkligt. Och så luktar den gammal rök och nått annat som jag inte riktigt kan identifiera.

Nä, detta måste få ett slut. Jag skall hädanefter hoppa i kläderna direkt på morgonen eller efter duchen. Inget mer slackande, inget mer slöande. Ingen mer morgonrock.

I alla fall inte hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback