Meteorism och träningsvärk

Jag har fått träningsvärk i vänster sida. Men bara i vänster sida. Och jag har inget som helst minne av att jag utfört något som helst kroppsarbete med vare sig vänster eller höger sida. Eftersom jag är kraftigt allergisk mot att ta i så skulle jag definitivt komma ihåg om jag gjort det. Vänster lår värker och ömmar å det grövsta. Var kommer det ifrån? Har jag varit uppe på natten och tränat? Bara vänster sida? Låter inte troligt. Alls. Men faktum kvarstår. Jag har ont.

Min Hulda Hustru påstår att det är träningsvärk efter att jag släppt ut flatulens. Fisigt på svenska. Hon påstår att jag ligger och släpper väder på nätterna. Smattrande, knallande brakare som får putsen att ramla från taket och Min Vackra Kvinna att vakna. Jag kan inte tänka mig att jag kan ägna mig åt sådana vulgära sysslor ens i sömnen. Men Hulda Hustrun är påstridig.

Mycket som är märkligt idag. Nattlig meteorism, träningsvärk utan att träna. Vad kommer härnäst? Märklig dag. Mycket märklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback