Myrkrypningar

Att det ska vara så förnicklat svårt att somna. Jag har visserligen alltid haft svårt för att somna men vän av ordning kan ju tycka att jag borde har det lättare med det där sen jag började med sömnmedicin. Och det också gjort. Men sedan jag fick min nya medicin hr jag plågats av kraftiga myrkrypningar i benen. Och medicinen jag fick mot det funkar nog inge vidare. Inte på mig i alla fall och inte i den dosen.

Så nu sitter jag uppe fast jag är så trött att jag nästan ramkar ur stolen. Och givetvis smet Lancelot, vå ena katt, ut på balkongen och upp på förnsterblecket jämnte balkongen så nu kan jag inte bara knata iväg och lägga mig, jag måste vänta in katteländet.

*SUCK* vad trött jag blir. Eller är till och med. Ska nog ta ett bloss och sedan gjöra ett nytt försök att gå och lägga mig. Det är ju natten nu ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback