Snus och sånt

Lite segt att vakna idag. Det susar i skallen och helst skulle jag väl lägga mig och sova igen. Har inga speciella saker på dagens schema. Morgonkaffet fick avnjutas utan njölk eftersom nån unge har varit uppe och druckit den sista slatten. Toppen för min mage som skriker magkattarr lång väg. Tror det beror p åatt jag snusat vanligt snus nån dag. Tanken är ju att jag skall sluta med rökandet men då snusar jag mer. Så hur man än gör så är summan av lasterna konstant.

Ute är det grått och kallt. Så jag sitter så bra här inne framför datorn. Jag kan bara konstatera efter att slängt ett getöga på dagens nätupplagor av de stora tidningarna att man kan vara glad som int eär Reinfeldt. Han har nog för tillfället fullt upp med att lösa alla de problem som dykt upp. Så egentligen ska jag ju absolut inte klaga.

Men det retar mig att vi inte hade mjölk hemma. Trots det så ska jag nu ta en kopp svart, rykande kaffe. Bråkar magen med mig kan jag bråka tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback