Vad göra?

Det verkar bli en bra dag än så länge. Jag är lite småspänd men det kan jag klara av. Oron har inte visat sig än i alla fall så jag hoppas påen bra dag. Igår var det lite si och så med ångesten. Tror att det där med mopenden gjorde sitt till. Det behövs intre så mycket för att jag ska snurra upp mig. I förggår hade jag en liten, mini panikattack, men den gick liksom bara över av sig själv efter ca 2 minuter så det var väl rätt ok. Medicinen verkar göra sitt jobb och jag hänger liksom bara med. Har ju inte så mycket val.

Ute lyser solen men det är rätt kallt. Själv lurar jag på att krype ner i sängen med en god bok och slå ihjäl några timmar. Eller kanske kolla på nån film. Eller bada kanske. Ja, friheten kan vara överväldigande ibland. Man lurar på att göra än det ena än det andra och så blir det inget av något. Får fundera på det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback