Vart tog hösten vägen?

Det är något mysko på gång. Solen skiner och det är 20 grader varmt ute. 1/10. Hur skumt är inte det? Men jag klagar inte. Alls faktiskt. Jag föredrar sol framför regn vilken dag som helst. Förutom på julafton när det skall vara kallt och snö. Men dit har vi ju inte kommit än. Om det är detta som är växthuseffekten så inte mig emot. Dags att ställa bilen på tomgång och bara njuta liksom. Tror till och med att jag hörde nån stackars fågel drilla. Hösten är helt ok än så länge. Det enda som signalerar höst är att träden börjat spraka i all världens färger och bladen faller sakta på den gröna gräsmattan.

T
ill och med väderproffsen häpnar. Fast jag delar ju int eriktigt den där oron. Jag är mer... tacksam liksom.Ska det vara såhär så är det bara att hänga med. Som sagt, inte mig emot.

Kommentarer
Postat av: P

Hösten är uuuunderbar.. finns inget vackrare (om det inte regnar) Prasslande löv och mindre hysteriska människor som bara måste allting så fort sommaren anländer. Lugnet regerar!!!

2006-10-01 @ 17:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback