Fullladdad med inget att göra.

Nä, i dag går det inte bra. Är lite laddad, lite på g. Men jag har ingen aning om vad jag vill göra. Föreslog bio för Hulda Hustrun men det var inte hon så sugen på. Till råga på allt skulle hon ut och gå med en kompis senare. Tvätta bilen går ju inte när det småregnar hela tiden. Föresten så har vi lånat ut bilen till äldsta dottern med pojkvän. Pilla med moppen går inte heller då äldsta sonen har med den hemma hos sin ömma moder. Se en film? Kanske. Läsa i min helt nyinköpta "Kejsaren. Krigets gudar" av  Conn Iggulden, som jag köpte igår? De tre föregående böckerna var rasande bra så jag har stora förväntningar på den senaste boken i serien. Fast att läsa kräver lite ro i kroppen och det har jag inte så mycket av idag. Kanske skulle jag lägga mig i badkaret och försöka läsa ändå? Fast jag vet inte. Är sugen på något handfast. Nått att göra med händerna. Onanera kanske. Fast det kan man ju inte pyssla med en hel dag, gift som man är och allt.

Ååååh. Jag blir tokig. Helt plötsligt har jag en massa engergi men inget jag kan eller vill göra. Så typiskt. Det spritter i hela kroppen och om jag inte missminner mig helt så brukar sådana här dagar sluta i ett ångestanfall eller två om jag inte hittar nått vettigt att göra. Känner mig... ensam. Fast jag orkar inte räcka ut en hand till folk runt om kring mig. Så jag blir sittande på arslet tills hela kroppen spricker i biter. Nä, jag måste hitta på något vettigt att göra. Annars går jag banne mig och lägger mig igen. Det är söndagskänsla över den här lördagen, sanna mina ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback