Limbo

Hamnat i något sorts mellanläge. Orkar inget, ingen initiativkraft överhuvudtaget, samtidigt är jag missnöjd med att göra ingenting. Får dåligt samvete när minuterna bara tickar på utan att jag gör något vettigt. Har inte nes kommit in i badrummet för det där badet jag skulle ta. Sitter bara och glro på dataskärmen. Det enda vettiga jag gjort är väl att jag slängde ihop en fiskgryta. I övrigt har jag bara druckt the, rökt ciggaretter och susat omkring på nätet. Luktar lite mysko gör jag med. Lite gammal gubbe över det hela. Fimp och otvättade armhålor liksom. Jag behöver verkligen det där badet. Om jag bara kunde lyfta på arslet så att jag kom in i badrummet. Men först ska jag nog ta en cigg till. Hulda Hustrun passade på att köpa en limpa när hon var och handlade tidigare. Så nu kan jag röka så att ögonen går i kors. Det är viktigt att ha en hobbie.

Nä, cigg var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback