Spännande

Ojdå. Idag var det spännt. Jättespännt. Jag skall ju träffa min kontaktperson i dag klockan 13 så det är nog därför jag är spänd som en fiolsträng. Jag måste ju ut i stora världen gubevars. Har sovit helt uruselt i natt. Vaknat gång på gång och däremellan har jag drömt hemska mardrömmar. Funderar på att dra täcket över huvudet och föröka sova fram till 12 eller nått. Men det kan jag nog inte. Hua. Känns som om jag skulle avrättas eller nått. Knepigt att nervsystemet kan skrika alarm för något så enkelt som ett litet besök hos en sjuksköterska. Svettig i händerna, darrig, helspänd. Får nog bli ett varmt bad. Eller en klubba i huvudet.

Hoppas verkligen att jag får någon hjälp med detta eländet innan det går för långt igen. För jag mår inge vidare. Alls. Nä, det får bli ett besök i bädden igen. Kanske kan jag sova nån stund till. Bättre än att gå här och darra runt som en vibrator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback