Vox on vax off

Tusan vad duktigta vi var, jag och min äldsta son. Vi har tvätta och vaxat bilen. Moppen åkte med på ett hörn den med. Så nu är jag helt slut. Det tar på den late att arbeta om aldrig så lite. I morgon har jag lovat bort mig till en kompis som håller på att tömma sitt barndomshus på pryttlar. Hon bor i Frankrike men är i Sverige på en liten mellanlanndning. Hon är lite globetrotter. Så då passar hon på att dra in mig i kroppsarbetets hårda verklighet.  Så det är inte konsitgt att jag är trött. Jag blir gärna lite småtrött redan före ett arbete.  Så, det blir tidigt i säng. Men först måste jag kolla på Morden I Midsomer. Vore förargligt att missa ett avsnitt bara för att jag är trött av att arbeta.

Kommentarer
Postat av: Crille

Banzai, Carlzon-san! Now we paint the fence! : )

Kul med moppen! Minns du din gamla Vespa! ojojo vad den gick när vi drog pluggen på den.. För att inte tala om min gamla 125:a som vi åkte omkring på :/ Iik!

Hoppas att du får en fin helg och att Matchen slutar till vår fördel : ) Tämker på dig skall du veta.. ta hand om dig och det dina!

Your Ol pal /Crille.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback