Dumma myror

Jäkla skit. Myrorna tog inte soffan som jag hade planerat eftersom den var lite skav i ett hörn. Så bjässen står kvar i källaren. Illa illa. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Jag har inte råd med att hyra släp förrän till helgen så att man kan slänga eländet. Bara nu inte den där sura vaktmästaren blir surare än han redan är...

Efter att jag varit nere och talat med gubbarna från myrorna så gick jag igenom alla lådorna i källaren för att leta efter min stekpanna, pastagryta och de andra grytorna men fann inget av allt det där. Ändå påstår före detta frun att hon packat ner det så jag kan inte förstå vart sakerna har tagit vägen. Jag har metodiskt letat igenom alla lådor men inget finns att finna. Vågar man ens ta upp det med före detta frun igen eller kommer det bara en utskällning tillbaka om hur usel man är tro?

Sen bytte jag kattlådan i badrummet med en sån med lock och en liten svängdörr så kanske dofterna därifrån inte sprider sig lika mycket i lägenheten. Hoppas kan man ju alltid.

Nu ska jag nog värma lite mat, på något sätt och sedan så tar jag mig nog en liten tupplur eller lägger mig i alla fall för att läsa medan jag funderar på soffan,

Kommentarer
Postat av: anna

Annonsera ut soffan gratis mot avhämtning. Gratis på nätet eller sätt upp lappar lite här och var?

2008-04-16 @ 14:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback