En egen religion

Åh. Det kändes riktigt bra att vara så där förlåtande. Så jag ska nog gå från att vara agnostiker till att starta en egen religion. Hädanefter vill jag kallas "Rasputin av Viskafors". Jag har nuddat Guds ansikte och är lite småhelig. Om inte annat så borde jag kunna fånga en och anna dam med det tänkte jag.

Det stora tillfället har jag förevigat genom att utskänka 5 heliga fotografier av mig själv. Bara titta och njut. Ni lägger väl märke till mina brinnande ögon som endast söker ditt sköte (eller din plånbok om du är karl). Varsågoda.

image136
image137
image138
image139
image140




Här följer även två bilder från innan jag blev helig

image144

image142


Jag hoppas ni märker att jag blivit allt mer stilig allt som heligheten har nått mig?

Kommentarer
Postat av: Mr. Nelson

He He....
:D

2008-04-29 @ 23:30:45
Postat av: millan

Du ska inte platta håret så där.. fluffa det lite istället :)

2008-05-06 @ 20:23:30
Postat av: wob

Hahah. Nja, jag brukar väl sällan använda den gräsliga frisyren. Det var bara för att likna den gamla galna munken Rasputin jag plattade till det hela. Lite mer fluff och flärd brukar det allt bli. För det första har jag sidbena, bara en sån sak :-)

2008-05-06 @ 23:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback