En ny dag

Fy fasen vad trött jag är. Trots två koppar kaffe och ett gäng cigg så får jag inte upp farten, Men klockan 14 har jag möte med min terapeut så tills dess så får jag ha tagit mig till La Stada med mopeden. Lite lagom nojig är jag med, som lök på laxen. Men det ordnar sig säkert, det gjorde det ju igår så.

Ikväll är det fotboll framför webbradion när Elfsborg möter Hammarby borta. Tvättat och klart ska alla smutskläder i tvättkorgen vara då med. Så jag har ett litet lagom schema att pyssla ihop under dagen. Men vädret är fint och uppmanar till en liten tur med mopeden så det är inga större moln på min blå himmel.

Nä, på tal om allt jag ska göra så får jag nästan sätta lite fart. Jag var så dum igår att jag inte tog tiden från Borås innerstad och hit till Viskafors så jag vet inte riktigt när jag ska åka, men jag tänker som så att det är bättre att komma lite tidigare än för sent. Jag får väl fördriva tiden med att dricka gratiskaffe i väntrummet om jag ramlar in allt för tidigt.

Så. Upp på hästen bara. Jag har en dag att fördriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback