Ingen ordning på den här dagen

Det var då själva fan att jag inte får någon ordning på den här dagen. Allt känns bara småkass, lägg märke till att det inte ens känns helkass så att man kan lägga sig igen med gott samvete, jag är spänd som en fiolsträng och dessutom på ett riktigt otåligt och dåligt humör.

Nä. Lägg ner den här dagen och låt fredagen ta vid med sitt pengarregn så att jag kan köpa lite kaffe så kanske jag blir som folk igen för så här orkar jag inte vara. Tjurig och tvär. Inte ens jag själv orkar med mig när jag är på det humöret.

Givetvis har det strålande solskenet som dagen började med gömt sig bakom stålgrå, maffiga, moln. Så klart. Nä, jag ska smaska i mig en macka eller nått och gå och lägga mig och läsa.

Blääääää!!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Stackars dig, det låter rysligt eländigt. Sälj soffan via nätet så får du kanske en hundring i alla fall. Räcker till kaffe...

2008-04-16 @ 15:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback