Kattungar på gång

Jodå. Nu händer det saker minsan. Chips ligger mestadels och flämtar på sängen eller i lådan som jag gjort i ordning åt henne. Ibland får hon sammandragningar och hon är lite i sin egna värld även om hon gärna vill att jag ska klappa henne.

Inte vet jag hur lång tid sånt här tar, men jag kan tänka mig att det är som med männsiksor att det kan ta sin lilla tid. Jag måste erkänna att jag är rätt så nervös över det hela. Men jag misstänker att katten själv vet vad som ska göras. Så jag kan bara hänga med och hoppas att allt går bra.

Man kan bara hoppas att det inte blir allt för många småskruttar av det hela. Två vore lagom tycker jag. Som jag sagt innan, de ska ju placeras någonstans när det nu är dags för det.

Där ser man vad en katt kan hinna med under några dygn ute i det fria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback