Koffeinförgiftad

Det är fasligt synd att man ska tycka kaffe är så gott, för nu sitter jag i soffan och dansar rumba igen, hjärat slår som en stånghammare i bröstet på mig. Allt för att jag inte kunde ge fan i den där sista koppen med den svarta, varma, arommatiskt doftande drycken. För mycket skämmer allt som man säger.

Men jag ska väl passa på att använda alla den där energin till att ta mig till affären tänkte jag. Mjölken har tagit slut dessvärre och vad ska jag då ha i.... kaffet. Hm, det där lät knepigt. Först så gnäller jag över att jag druckit för mycket kaffe men sen så planerar jag att dricka ännu mer. Well, jag tänkte väl mest på morgondagen. Kanske smyger jag i mig en liten. pyttig kopp i kväll med. Men i vilket fall som helts så behövs det mjölk.

Tänkte festa till det riktigt ordentligen idag och köpa mig en flaska Fanta med, nu när det är lördag och allt. Sen ska det sörplas Fanta och smaskas den där pizzan som jag sagt jag ska köpa flera veckor nu.

Men som sagt. Först till affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback