Ligga lågt

Jag ligger lågt som en nylagt parkettgolv. Ingen idé att göra så mycket eftersom jag går i väntans tider på pengarna som skvalar in i morgon. Så därför så spenderar jag tiden med att läsa, dricka thé och göra precis ingenting.

Jag har passat på att uppdatera datorn till Vista SP1 så nu inväntar jag bara problemen som det talas om att folk fått när de har uppgraderat. En nog så spännande tillvaro. Men än så länge så har det inte hänt något revolutionerande precis.

Själv mår jag rätt kass. Eller, snarare väldigt spänt. Hela kroppen har krypit ihop som i försvar för ett väntat slag och jag är rätt så rejält uppjagad. Fan vet varför. Inte vet jag vad det kan vara som skrämmer mig så.

Men skit samma, i kväll är det Elfsborg på webbradion som gäller, klockan 19 ska jag dra fram halsduken och sätta mig och lyssna så mycket jag bara kan. Så kanske jag blir av med lite stresshormoner av bara farten. Man kan ju alltid hoppas i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback