Min nysattack

Sådär ja. Då har jag tagit en lugnande tablett för att komma ner lite i varv, ätit makaroner och köttbullar och druckit en kopp kaffe. Nu ska jag nog lägga mig ner och läsa lite i min bok.

På det hela en rätt trivsam tillvaro. Jag har bestämt mig för att stunta i pilsnern. Det finns liksom ingen bra anledning till att jag skulle slänga bort pengara på öl i kväll. Inget vettigt att titta på tv finns det och jag är lagom mätt och slö ändå. Men i morgon kanske? Man får ta det dag för dag som de säger.

Det enda molnet på min himmel är att jag fått en nysattack som inte ger sig fast jag fräst i toapapper ett antal gånger. Man blir trött av att nysa i 20 minuter kan jag berätta. De som sett min nysattack på Youtube från i somras när jag satt whiskey i näsan vet vad jag pratar om.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback