Mitt jävla försvarstal

Jag är fet, ful, finnig, långhårig, flottig, svettig, bråkig, dum, stum, flum, blah, bla, bla., Allt du inte vill ha. Allt du rynkar din lilla söta näsa åt. Men... dra åt helvet då. Jag är det jag är, inget mer, inget MINDRE!. Jag har ett värde. ett pris, som du, din satans lilla patriot inte har råd att betala. Du kan bara önska att du fick leva med en sån som mig. Spela på allt som har strängar,

Som en kolsyrepatron så skvätter jag över hela ditt ansikte, över din mun in i ditt hår. Pst, pst, pst.

Så där sitter du, på knä, bakom, under, framför mig. Jävla mähä. Du är rutten. Lite mer rutten än mig. Bara en gnutta men det räcker. För mot dig skiner jag, glänser som en kejsare i solen. Skvatt, skvatt, skvatt.

Dra åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback