Oerhört synd om mig

Jaha. Så fick jag ont i ena örat med på köpet. Jag råkade snora innåt lite, sådär som man gör när det är förfärligt synd om en och visp så slog det lock för ena örat. Ett lock som gav upphov till smärta minsan. Så nu är jag lite sjukare än jag var nyss. Nu har jag inte bara huvudvärk och trötthet och feber. Nu har jag öronsprång med. Vad allt ska man inte lida av?

Stackars stackars lilla Jonas. Nä, jag får ta mig en varm kopp kaffe, för det har jag hemma minsann, sedan får jag gå och lägga mig och drömma om vackra nakna kvinnor som tar omhand om mig. En tre i taget räcker för mig. Jag har inte så höga krav. Jag menar, man är ju ingen rockstjärna liksom. Men tre kan jag tänka mig att klara av såhär i sjukdagar.

Håhåjaja. Men i morgon kommer pensionen minsan. Då ska jag betala räkningar, köpa en micro och en kaffekokare sen är jag på rätt hållplats. Efter det tänker jag bädda ner mig och inte gå upp förrän jag är frisk igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback