Pladder

Buhuhu vad tråååååkigt det är att inte ha en endaste liten peng i fickan. Inget kaffe, ingen mjölk, inget av nått. Men som tur är så har jag ju tobak, vatten finns i kranen och katten har mat så det klarar sig två dagar det hela kan jag tro.

Chips, katten alltså, ligger i solen på balkongen och har det gott och bryr sig inte ett endaste dugg om vi har pengar eller inte så jag får helt enkelt lära av katten. Bli lite mer loose liksom.

Själv är jag spänd om en fiskpinne i frysen. Inte sjutton har jag en aning om varför men likt förbannat så sitter axlarna strax ovanför öronen, den här dagen har liksom inte börjat bra. Jag kan inte sätta fingret på vad det är som är fel men nått fattas mig. Det kan vara så förbaskat enkelt som att jag inte har det där kaffet jag gnällt över. Jag vet faktiskt inte.

Jaja, en varm och go dusch kanske mjukar upp lederna lite. Man skulle ha ett badkar, det är det enda jag saknar i den här lägenheten. Kunna sjunka ner i ett varmt bad och ligga där och filosofera över tillståndet i världen. Men som sagt så får duschen räcka.

Jaja, man kan inte få allt man önskar i världen kan jag tro.

Kommentarer
Postat av: Mr. Nelson

Finns det Bastu där du bor? skulle göra dig gott!

2008-04-16 @ 13:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback