Rätt så bra

Nu har solen nått även Viskafors. Jag passade på att smita förbi affären för att köpa lite tobak. Nu är jag black igen, men det borde funka fram till fredag när pengarna ramlar över mig igen.

Den där pizzan som jag yrat om i en vecka passade jag även på att ta när jag ändå var ute och traskade. Så nu är jag mätt och belåten och dragit en pipa Greve Hamilton så jag mår riktigt bra faktiskt. Jag köpte även b-vitamin tabletter till katten. Hon formligen älskar dem och kommer springande så fort man rasslar med burken. Jag kan tänka att hon behöver lite extra vitaminer efter den olyckliga födseln.

Näe, nått senationellt kan jag inte rapportera om. Här går det sin gilla gång. I morgon ska jag till socialen för ett "uppföljningssamtal" med min handläggare. Som tur är så kommer mobila teamet ut till mig och hämtar mig, för ajg vet inte riktigt om jag pallar altl åka buss än.

Tja, jag tar saker i sin tur. Nu ska jag dricka en kopp kaffe och chattra lite på nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback