Rent och fräscht och pyttipanna

Sådär ja. Då var lägenheten dammsugen och moppad, jag själv har tillbringat en liten stund i duschen så nu är allt tiptopp. Förutom då att jag är nervös som en iller förstås. Men vad tusan. Det ska gå.

Nu står det lite matlagning på schemat och sedan ska jag lägga mig för att läsa lite innan det är dags att ta det där klivet ut i världen. Egentligen känner jag inte det allra minsta för att äta något, men jag vet att jag mår lite bättre om jag fått lite i magen så att jag slipper ett blodsockerfall tillråga på allt. Det är lätt när man är nervös och när skakningarna sätter igång blir jag ännu mer nervös.

Så. Inte mycket att orda om. Bara att sätta igång. Pyttipanna står på matsedeln för den här dagen. Inte så illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback